Ważna informacja dot. świadczenia DOBRY START

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miłkach informuje, że zgodnie z § 10 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2018r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry Start (Dz. U. Z dnia 1 czerwca 2018r., poz. 1061) przyznanie świadczenia Dobry Start nie wymaga wydania decyzji.

 

Wydania decyzji wymaga jednak odmowa przyznania świadczenia oraz rozstrzygnięcia w sprawach nienależnie pobranego świadczenia Dobry Start.

 

W związku z powyższym organ właściwy, przyznający świadczenie, będzie przesyłał wnioskodawcy informację o przyzaniu na wskazany przez wnioskodawcę we wniosku adres poczty elektronicznej.

 

W przypadku, gdy wnioskodawca nie wskaże we wniosku adresu poczty elektronicznej GOPS w Miłkach informuje, że wiadomość o przyznaniu świadczenia będzie do odbioru w siedzibie ośrodka.

 

Z uwagi na możliwe podszywanie się pod instytucje publiczne wskazujemy adres poczty elektronicznej, z której będzie prowadzona kampania informacyjna oraz będą wysyłane informacje o przyznaniu świadczenia Dobry Start

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.